Tiden går snabbt....

 


Hejhej, bloggen!

Fattar inte hur snabbt tiden har gått. Jag är snart 16 år. Fattar inte hur, men så är det. Känns ändå coolt att växa upp. Men sen blir man 17, sen 18, sen 19, sen gammal!. Vafan gjorde jag med mitt liv. kommer jag nog tänka. Haha, ne. Jag har många bra minnen. Typ som alla gånger jag och Jessica har gjort bort oss, eller när vi åkte moppe på Elins fest. Haha. Det regnade som fan! Skit roligt :D

Men såna minnen kommer man alltid minnas. Sen finns det många man bara vill glömma. Typ när jag nästan råka mörda min granne med en pinne som hade en spik i sig. Men jag dog ju av att behöva krama honom. Ne. Haha. Men det var skumt. Han va ju typ ändå min granne?.

 

Dax att sova. Det är jul imorgon! :D


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0