THEM XX

Fyfan! Jag har den. Them XX skivan/boken. Så jävla fin. När jag kom hem så ville jag inte röra den. Tänk om jag skulle ha sönder den. Men jag var för nyfiken. Så jag drog av plasten och nu sitter jag här och håller på att dö. Den är så jävla fin! Och om typ nån månad så ska jag se dem live. GRYMT! Det kan fan inte bli bättre. Livet är så jävla underbart just nu. Gitarrer som funkar, världens bästa skiva... Det kan inte bli bättre. !



Vad som har hänt de senaste dagarna:
* Snackat med världens snyggaste kille X3
* Jag brytit kontakter med idioter
* Köpt strängar
* Fått "Them XX"

Har aldrig mått bättre! :) Jag är inte störd, :3

Snart <3<3 En månad kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0