poppin champagne

Tjatja! Sitter här och har "privatfest" för mig själv. Sex Pistols Never mind The bollocks skivan i spelaren. Känns grymt. Nu är det lov. Mina betyg var helt okey och jag känner mig så jävla stolt över mig själv. Fattar inte att jag fick G i matte?. Jag har inte gjort läxor, haft ig på prov... Varför. Men det okey för mig. Känns grymt. Dem kanske vet att jag kanske inte är en idiot. Yay!

Blev lite "bråk" påväg hem från avslutningen. Tre jävla äckliga ungar kasta snöbollar på ett hus. Jag såg att ägaren var gammal och kanske inte ville att dem skulle göra det. Först så tänkte jag: Så gör väll alla ungar. Men sen när det började gå överstyr så började jag skrika på dem. Viste vem den ena jävla hor ungen var. Han gillar jag inte. Han är en jävla fjolla. Så efter jag hade pekat finger och skrikit att dem skulle dra. Så drog jag och Isabelle och prata med hon som bodde i huset. Hon blev glad över att vi berätta vilka dem här killarna var. Sen så gick jag och Isabelle fram och prata med dem. Fyfan. Har aldrig möt några mer patetiska ungar i hela mitt liv. När vi kom fram så sa den ena: Vi har inte kastat! Inte vi!. Vad snackar ni om?. Jag blev skit sur och skrek att dem skulle gå till tanten och be om ursäkt. Sen så skulle det bara vara över typ. Då började den ena: NEEH! Sen så log han som en jävla fjolla! Typ, Jag kan gå och göra vad jag vill. Jag får ingen skit.  FUCK YOU! Sen så tog jag han i armen och sa att han skulle säga förlåt. Då fick han typ tårar i ögona?. Haha tönt...

Jag skulle aldrig gå på människor som inte kan göra något. För det är bara jävla svaga människor som gör det!. Fyfan va jag hatar ungar. LÄR ER! Oj juste, Era "fina" föräldrar har väll inte så mycket hjärna för att lära er hur man behandlar människor?. Men dem kan ju snacka mycket skit.  Eller hur?  Hur oskyldiga sina små ungar är. Dem skulle aldrig göra något. Nehne, dem kan gå på äldre men det spelar väll ingen roll?. Jävla idioter.

Aja, jag tycker att jag gjorde rätt att berätta vem det var. Mer kunde jag nog inte göra. Ska inte tänka på det nu. Dax att ha party! OHHHW!!! :D // Ronjahttp://kaizenology.files.wordpress.com/2008/12/never-mind-the-bollocks.jpg



Kommentarer
Postat av: Isabelle, ung mamma till lilla Tyra

haha alkohol fritt xD

2009-12-21 @ 21:37:04
URL: http://absolutisabelle.blogg.se/
Postat av: Ronja

Mm, :)

2009-12-23 @ 10:29:22
URL: http://flavors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0