Nyårslöfte


Jag hatar att ha massa jävla löften. Efter som jag har en hel lista på saker jag borde bättre mig på. Men jag har tänkt på en grej. Det här året har inte jag varit en så jävla bra dotter. Jag har gjort massa saker som jag ångrar och hoppas på att bli förlåten för. Jag har heller inte varit en så jävla bra vän. Många gånger känner jag att jag har ställt till med många bråk och sagt massa saker som aldrig skulle kommit ut. Men jag försöker i alla vara ärlig. Det är i alla fall något .haha..

Ångra mycket som har hänt det här året. Jag kunde ha varit en så mycket bättre person. Men sen får man tänka på allt jag har gjort som har varit bättre. Jag har börja inse att jag kan bli så mycket mer om jag försöker. Jag behöver inte nån jävla nolla som trycker ner mig. Jag kan klara mig själv. Jag tog tag i gitarrspelandet. Jag fick ganska bra betyg. Kärlek på gång hum hum.
Jag vet också vilka mina riktiga vänner är. Jessica, Emelie, Cassie.... När man hittar på något med nån av dem här personerna eller är tillsammans blir det alltid något galet som händer eller att sitter och pratar som man kanske behöver ibland när man mår piss. Som har hänt alla ibland. Mer eller mindre. Tycker att dem kompisarna jag har just nu är ärliga, jävligt roliga att hänga med och man kan prata med dem. Hoppas jag bara kunde ha varit en bättre kompis.

Alla andra som jag har lärt känna under året är riktiga roliga typer. Dock slutar man prata med dem efter ett tag. Men dem som jag just nu pratar med är hahah hur ska man säga ... udda personer. Som är riktigt trevliga. :)

Ja, så vad var mitt nyårslöfte igen? Kan man ha flera? Aja. Jag har det för jag behöver nog bättre mig på många saker.


*  Bli en bättre vän
*  Att vara en bättre dotter
*  Ta tag i musiken

Kom på en massa nyårslöften, men det var till exempel: Sluta äta godis. Men det skulle jag aldrig hålla. Så det är ingen idé. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0