It's the only way to be!

GAAAAH! AARRRGH! BAAAH! SUR! Jag vill ha backyard babies CD nu!!! Fyfan. Måste jag vänta till fucking julafton tills jag får den?. Kommer fan aldrig klara det. Vill ha den nu.

jag kan lika gärna bara ligga i min säng och vänta, vänta och åter vänta.  Dagarna går mycket snabbare då. PLUS jag slipper jävla snö. FUCK YOU SNÖ JÄVEL! DÖÖÖÖ! Nej jag har inga problem. Hatar bara att vänta. Vill att tiden går snabbt när något roligt ska hända. Men ändå. FUCK YOU SNÖ! DITT JÄVLA FEL! DÖÖÖÖH! GGAAH! BAAAH! NAAAAABAABABAB!
NEJ! jag är inte störd.

Dax att gå och gnälla över kallt det är när man går ut. Undra varför. hmmm... Ja. Undra varför. (?) Aja ha det bra alla suckers!. Tack att ni läste det här skit långa inlägget. ... HOST HOST.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0