Imorgon

Imorgon så ska jag och klassen dra in till stan och typ handla(?). Har ingen lust med det för hallå det är snö där ute. Fattar ni?. Men jag kommer nog bara gå till en affär. Bengans. Kommer stå där och dregla över Backyard Babies Boxen. Kan inte vänta tills jul vafan!. Blir sur på alla som säger att det är en vecka kvar till jul. Och? Jag vill ha den nu. Då spelar det inte någon roll om det är en månad  eller en vecka kvar.GAAAH BAAH!

Döda mig!


Information om: Backyard Babies boxen  (THEM XX)
Boxen eller rättare sagt boken (storlek som ett vinylalbum) innehåller 120 unika bilder från förr och nu, 3 st CD samt en DVD med 13 videos och en 17 minuter lång unik film om bandet.

JAG VILL HA!

Inget blev tyvärr bättre över att skriva det här sega inlägget om hur mycket jag vill ha den där boxen. Den hoppar ju inte precis ner i min CD-spelare. Men Aja, godnatt! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0