I am not gonna behave myself, I'll never learn to control myself


Hejhej!
Sitter och lyssnar på musik. Just nu är det Takida med Give into me. Den är så fin! Madde och Lillis kom hem nu. Ska ta deras coca cola :) MoWHAHA Ond...

Jag MVG på min krönika. Fattar inte hur jag kunde få det?. SJUKT! Jag brukar aldrig få MVG. Och engelska provet gick väll sådär. Men nu är det helg.

Imorgon så blir det örebro, sen på söndag fest. Kommer inte ha så mycket tid till att plugga. Men nästa vecka kommer inte vara lika jobbig. Två prov och två inlämningar tror jag. Eller var det bara en inlämning.


http://images2.fanpop.com/images/photos/5900000/Oli-Sykes-oliver-sykes-5966664-300-478.jpg

 

HELG, HELG, HELG :D<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0