Go'morgon!

Haha, oj va sent det blev igår.  Inte mitt fel. Vakna nu klockan 11:00.  Sov då.... 6 timmar.  Och nu ska jag sätta mig och plugga. Just va jag ville efter att ha bara sovit 6 timmar. Tjoho!

Men om jag pluggar nu, behöver jag inte stress plugga sen. Det kan ju vara lite skönt. Eller om jag missar något så har jag ändå helgen på mig. Dock så händer det en massa saker då. Men aja. Borde nog börja nu. Ska bara göra en spelningslista med bra musik.
- Bring me the horizon
- Backyard Babies
- Pop Evil
- Green Day
- Sr-71
- You Me At Six
- Massa andra BRA band ;) ...



So I tell myself, I tell myself, it's wrong.
There's a point we pass from which we can't return.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0