Fredag

Hejhej! Sötnosar
Har pluggat hela dagen. Det känns fett segt. Men jag tror att det är bra att jag gör allt idag. Då behöver jag ju inte ta det imorgon, bra va?


JUSTE! Imorgon är det Offroad. Yay! Hoppas att S är där. Men jag tror inte det. Vet inte varför jag tror det. Det kan vara det att han har inte varit där på flera månader och att det finns så många andra killar just nu att hålla ögona på. Haha, inga namn. ;)

Söndagen så blir det Lucia i stallet. Det kommer bli roligt. Då kan jag och Lina prata om Green Day och massa andra bra band. Läskigt att vi har samma BRA musiksmak. :) Green Day med 21 Guns slår allt! Haha! Lussekatter! <3<3

Borde sätta mig och plugga. Orkar inte.
RÄDDA MIG!

Bye Bye Suckers! <3

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0