Det kan inte bli bättre just nu,

God Jul alla nötter haha!
Sitter just nu och lyssnar på musik och önskar att det blir den 28 Jan. Vet ni varför?. Jag fick två biljetter till Backyard Babies "THEM XX TOUR 2010". Jätte glad. Det var just vad jag hade önskat. Det här blev bästa julen ever. Och det här var min första julklapp på hela dagen. Och det känns just nu att jag inte behöver någon annan heller. För jag är så himla glad. Lite god mat och Kalle Anka så känns allt så jävla great!. Ståplatser. Ne, jag kan inte fatta. Två biljetter. Hur ska jag kunna sova idag? xD

28. Jan 2010 kl 20.00 Backyard Babies. Jag ska vara där. Nej! vet ni vad som spelat i köket just nu?. DET ÄR INTE SNÖN SOM FALLER. Vänta dax att dansa. Bye bye! XD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0