29 Dagar kvar

Tja tja!
Det är bara 29 Dagar kvar till Backyard Babies "Them XX Tour". Vet fan inte vem jag ska ta med mig. Madde och Lillis vill bara hänga med för att Dregen är snygg. Haha. Såklart han är det. Han är typ den sexigaste mannen som är vid liv. Na NA NA NA! Nej, jag är inte alls glad att det bara är 29 dagar kvar. Wiiiiiiiieeeee! xD

Idag så har jag bara lyssnat på all bra musik på Them XX skivorna. Fattar inte hur ett band kan göra så jävla många bra låtar. Save by the bell piano versionen var så jävla fin. Lyssnade nog tio gånger på rad. Så himla fin.

Jag vill att det blir kväll. Smällare :3 Nahaha.

http://www.qedata.se/bilder/gallerier/litauiskt-galleri/sangfest2003-ensmbl-kvell/fyrverkeri1.jpg







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0