25 Dec





Go'morgon, :)
Är på jätte bra humör idag. Fattar inte varför. Men det känns skit bra. Ska titta på filmen Lillis gav till My. För jag älskar den.
( Edward Scissorshands... ) Den är så fin gjord tycker jag. Sen så är Johnny Depp med i filmen, hallå?  Kan inte tacka nej att se om den tio tusen gånger. Eller hur?

Efter jag har sett filmen så ska jag läsa i boken jag fick igår. Det är en skit bra gitarrbok. Blev skit glad att jag fick den!. För jag lär ju behöva den när jag ska gå estetiska musik. Visst jag kommer att ha det jobbigt, för att det finns så många andra som är mycket bättre. Det kommer att bli svårt.  Men vad är lätt. Om man bara kommer ta den lätta vägen kommer man aldrig bli det man ville bli från början. Såklart kan man ändra sig och gå åt ett annat håll. Men att man inte ger upp bara för att det kommer bli svårt. Man kan ha en plan B om allt bara går åt helvete. Och för mig är det bild och form. Det är min plan B. Och jag tänker inte gå på bild och form utan att försökt att bli gitarrist. För det är ju ändå min No.1 dream typ :D


Oj, det där blev ju långt. Haha. // Ronja





 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0