23/Dec

HejHej!
Har inte skrivit på några dagar. Men fick lustatt göra det idag. Och nu sitter jag här och vet inte vad jag ska skriva om haha!. Just nu så sitter jag och lyssnar på musik och snackar med några människor på msn. Men sen när Madde kommer hem så ska vi dra till Tumba och handla julklappar. Vet inte vad jag ska köpa till alla. Men det blir väll något ;).

Juste!
Carro (Maddes kompis) gav mig igår ett jätte fint nitarmband. Blev jätte glad :D. Har på mig det just nu. Grymt fint!. Kommer ha på mig det när jag är på Backyard Babies konsert. :3. Haha jag vet att jag ska få biljetter till Backyard Babies konsert. Jag bara vet! :D Men det får vi se imorgon när jag öppnar mina julklappar. Men det var typ den enda jag önskade mig. Och att alla skulle ha en bra jul. Med en massa bra julklappar och god mat :)


Paint, jag vet.... Men god Jul! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0