2010 blir...


Jag tror att det kommer bli ett toppen år. Massa nya saker kommer att ske och det känns väll både bra och dåligt. Tycker inte om att vi kompisar ska skilja oss åt efter grundskolan. Jag kommer ju välja gitarr linje. Som ingen annan ska av mina vänner. Det känns väll piss. Men det är för min skull jag väljer estetisk linje. Eftersom jag inte personligen skulle passa så jäkla bra på en icke estetisk.  För jag är född till att vara gitarrist. Även om jag inte är bra på det. Men det är väll bara att kämpa. Yeah!


Några: saker som händer 2010.
- Backyard Babies konsert
- Jag fyller 16
- Ta a-traktor kort
- Sluta 9:an
-  Börja Gymnasium







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0