2009 med bilder


15 år hahaha xD


Världens bästa vänner



Jag & Jessica träffade Musse Hasselvall, 18 Feb






Bilder från 18 Feb när jag & Jessica var i stan och tog kort.


Blev moster till en liten Tyra. 21 Feb


Så himla liten :'3


Hmm... Ja. 12 mars


Jag, Jessica & Emelie fotade  + käka pizza. Minnen xD 17 mars


Tyra en månad , 21 mars


Prao , 14 april



Jag och Dregen, 25 april


Grymt foto från 1 Maj.


Köpte två biljetter till Green Day, 4 Maj.


Jag & Jessica, 18 Maj


Första gången jag träffade Bosse,  28 Maj


Såg min första 3D film med Linn. 7 Juni


Haha så jävla kul den kvällen,  12 Juni


Mediakursen, 19 Juni


Bosse & Jag, 24 Juni


Bosse , Juni


Sommar,


Så här gör man med en kondom :) // Madde & Ronja


Lilla Bosse :)


Första gången. Fritt Fall med Linn 12 Agusti


Klassresa, 24 Agusti

Emelie & Cassie på Elin's fest :)

Jessica blont hår :D , 12 Sep



Mustasch på Shock, 18 Sep


Förlåt Madde, men HAHA! Var tvungen ♥


Orientering, 2009 Nov 5


Jag & Jessica Bio, :)

Jag &  Emelie på Green Day, 11 okt


Tog ut tandställningen den  9 Nov


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0