17:02

Jag vet, jag sa att jag inte skulle blogga något mer idag. Men jag kände att jag var tvungen att göra det. För det finns inte så mycket annat jag kan göra just nu. Tänkte gå ut med Bosse. Men jag gör det nog senare. För just nu sitter jag och lyssnar på en skit bra låt. Bullet For My Valentine med Road To Nowhere. Tycker att den är så jävla skön.


Imorgon så ska Carro få ta hand om Bosse. Tror att det kommer att gå jätte bra. För Carro har ju själv en liten hund. Så hon vet hur man tar hand om min lilla Bosse Bo. Kommer sakna honom jätte mycket.

Det är snällt av Carro att ta hand om honom. Skulle inte tyckt att det skulle vart så snällt att han skulle få sitta i en bil i flera timmar. Då är det bättre att han är hemma hos Carro och leker med Figo. :D



 

// Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0