15 dec

Tjo blogg, hur är läget?
Själv är det jätte bra. Trött. Men annars helt okej. Lyssnar på Trapt med Disconnected. Den är så bra! Annars skulle jag ju inte lyssna på den, haha. Smart Ronja! Helt slut efter volleyboll turneringen vi hade idag i skolan. Det gick väll sådär. Roligt var det. Men jag kunde ha gjort bättre. Dem andra var jätte bra. Sen så kommer jag där och bara drar ner hela laget. Men jag gjorde mitt bästa. Plus vi kom ju inte sist. Vi kom femma. Det är väll bra. Men jag kunde ha gjort bättre ändå...


Nu ska jag vila. Men ha det så bra alla suckers! Innan jag går. Vill ni veta en sak?... JAG GILLAR INTE det vita som faller från himlen.  FUCK YOU SNÖ! Grr.... Hatar snö! Det bara faller ner!. Varför? Vad är meningen?....  Idiot snö! Gå och dö. Haha, ne men det är coolt med snö. Men dax att vila. Ha det bra!

http://22.media.tumblr.com/tumblr_krz1glr8N41qa9g7zo1_500.jpg





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0