14 dec

Hejhej bloggen!
Hoppas alla mår bra. Själv så är det sådär. Gitarren har gått sönder och allt är helt jävla fucked up!. Idag så var jag med Cassie hela dagen. Hon är typ den enda som jag kan fatta mig på just nu. För man kan inte bli sur på henne. Så jag försökte hänga med henne hela dagen. Men sen så blev det ett litet bråk om en skit töntig sak. Jag försökte reda ut det innan jag gick hem från skolan. Men man ville inte det tydligen. Visst jag har inte varit på toppen humör. Men kom igen. Ska jag springa runt och vara glad hela tiden när ingen annan gör det?.

Jag vet inte vad jag ska göra mer. Men att börja bråka om en småsak innan jul?... Smart! Säger inte att jag inte har gjort något. Men jag känner i alla fall att jag har försökt!. Mer kan jag inte göra...

Bara så jävla synd att det måste bli bråk om en småsak. Jävligt synd....


Ska börja fixa mig till gitarrkursen. Ha det bra alla suckers!

http://photos.friendster.com/photos/47/55/90055574/1_701113389l.jpg

Nån som gör mig glad igen,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0