13 Dec

Hejhej! Oj va sent det blev. Men det var jätte roligt. Det var grymt att rida runt och lyssna på julsånger. Gissa vilken låt som spelas sist?. Det är inte snön som faller. När den började spela, så började jag hoppa runt HaHa. Blev jävligt glad. Den är ju fan den bästa julsången ever. Alla andra är så himla jesus kom och hjälp mig typ hahah!. Nej jag gillar dem inte!.

USCH! Hatar dem....

Juste det är skola imorgon. Så trevligt eller hur?. Borde kanske hosta lite och vara hemma. HAHAH! Nej, ingen lust att gå. Men måste nog. Även om jag känner att alla kan dra åt helvete just nu!.

Grr.... Varför kan jag inte få vara hemma och sova iställe. Det är något jag är bra på?.

Gitarrkurs imorgon. Kurt får hänga med. Yay! Jag fixade ju honom. Så det är i alla fall bra :D Men allt annat just nu är bara tråkigt. Har ingen lust att vara trevlig mot nån eller några.

Mitt alter ego tar livet av sig.
Själv vet jag inte vad det ska bli av mig.
Det finns ingen plats för fina nyanser.
Kärleken har redan bränt sina chanser.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0