12 Dec

Hej, blogg! ♥
Det var jätte roligt idag. Det var ganska kallt. Men annars var det helt okej. När jag kom hem så råkade jag somna. Jag skulle ha pluggat. Men nu sitter jag och gör det. Jag klagar inte. För det var skit roligt idag. Det tar på krafterna att ha roligt eller hur haha. Imorgon kommer det också bli jätte roligt. Lucia i stallet. Med riktigt trevliga människor. Jag vet ännu inte vad alla heter. Men dem jag vet namnen på är skit roliga människor att hänga med. Det är så jag vill att min lucia ser ut. Att ha roligt med några riktiga kompisar (som bryr sig).


Jag, Lillis och Lina kommer ha jätte roligt imorgon tror jag. För det är snö där ute. Med lite varm choklad och lusse katter så är vi laddade. Haha! SNÖKRIG!


Kramar //Ronja B.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0