12 Dagar kvar till jul! :D

Tänk snart är det jul!.  Roligt, Roligt. Vet inte vad jag önskar mig. Jag har en massa saker på listan. Men jag vet inte precis vad jag vill ha direkt. Biljetter till Backyard Babies skulle vara grymt. Eller deras samlingsbox som är skit fin. Bilder och allt. Den skulle vara cool att få. Om jag skulle få biljetter till Backyard Babies, så vet jag inte vem jag ska gå med. För ingen av mina vänner tycker om dem. Jag vill gå med nån människa som är rolig och gillar bandet. Annars är det ju ingen ideé. Bjuda med en wanna be skulle inte precis vara mycket roligare.  Då kan jag ju lika gärna gå själv typ?


Om jag inte skulle få biljetter. Så skulle jag nog önska mig något helt annat jag inte kan komma på just nu. Hahah! Men typ pengar. För då kan jag köpa något sen om jag kommer på något. Yeaah!

Men det jag helst skulle önska mig, är det nog... Att alla ska ha en jätte bra jul. Kanske inte alla. Men några. Mowhahah Onska. Neeh. Alla ska ha en skit bra jul. Som sagt 12 dagar kvar.




http://whatsupsthlm.se/images/content/article/3012_backyard_babies_pa_tyrol.jpg
Biljetter, JA TACK! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0