10 Dec

Tjo Hej!
Var hemma från skolan idag, igen. Men vet ni vad jag just fick reda på. Jag fick MVG i  bilden. MVG, Jag?.  GRYMT! Känner mig mycket bättre. PARTYYYH! Yeaah! Normal, jag vet ;D

Vad händer imorgon:
Ledig. Ska  nog ladda upp för helgen. Plugga?. Haha!

Helgen:
På lördagen så är det offroad, tror inte att S kommer vara där. Men man kan alltid hoppas! :) Sen dagen efter det så är det Lucia i stallet. Vet inte om Jessica skulle hänga med. Men jag tror nog inte att hon vill hänga med . :/ För jag tror inte att hon gillar hästar. Det gör jag inte heller men jag är där för maten! HAHA :D Lussekatter = Mat? :S Som sagt jag är normal. Mest när jag är sjuk! :3 LALALALA! 


This is my destiny, the way that I choose

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0