Vässarö

Förlåt att jag inte har skrivit på några dagar. Men man har inte tid nu när skolan har börjat och allt. På måndag så ska vi på klassresa, och det kommer bli så roligt. Vi ska åka till Vässarö. Den stugan som jag ska sova heter Nordan. Jag delar den med fem andra personer. Jessica, Elin. Cassie, Emelie och Helen. Jag blev jätte glad när vi fick reda på vilka vi fick dela stuga med. För vi kommer ha hur roligt som helst. Party hela natten typ , haha. Jo, det kommer bli grymt. Men jag måsta ta med mig musik annars kommer jag få psykbryt. Min mobil har inte minne för all min musik. Haha, får fixa det på något sätt. 

Va jag måste ha med mig till vässarö:
Kläder
Musik
Laddare, Till mobil och kamera
Kamera
Tandkräm
Tandborste
Godis
Tidning/Bok
Pengar
Ett par extra skor.
Smink
Kortlek
Sängkläder

Några saker jag måste ta med är min kamera, musik och någon bra bok/ tidning. Älskar när man just har badat och sitter och läser en bra bok. Eller när man bara sitter och snackar om saker. Såklart ska man ju inte bara sitta i ett mörkt rum och ruttna. Men att springa runt och vara social kan både vara på gott och ont. Men som jag sa, man ska inte sitta i ett mörkt rum och ruttna hela sitt liv. // Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0