Vässarö idag


VÄSSARÖ

Hejdå bloggen, Väskorna packade och jag är redo att gå. Tror jag. Och snart ska jag sätta mig på en varm buss med Madde.  Det jag kommer sakna mest är Bosse och min dator. Jag skulle ha tagit med mig den, men väskan blev full och det skulle bli svin tungt. Pallar inte dra runt en väska i 2km som är jätte tung. 

Och gitarr kursen svarade och jag ska börja. Yay, :)  Måste se om de har skrivit mer innan jag går. Sen så hade Anna skrivet. Hon frågade hur det var med lilla Bosse och att det skulle vara kul med en valpträff. Det skulle vara jätte roligt om det blev av. För jag såg bara valparna när de var några veckor. Och man tittar på bilder på Bosse när han bara var några veckor och nu. Man blir förvånad.  HELT OTROLIGT JU :D

Ojoj, måste gå nu. Ses på Onsdag. Kramar.


SES PÅ ONSDAG, DÅ KOMMER MASSA BILDER FRÅN VÄSSARÖ OCH VA SOM HÄNDE. HERRÅ BLOGGEN :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0