skolan,

MATTE Höhö,

Matematik är nog inte min starka sida i skolan, Jag gillar mer Bild, Musik och SO. Men matte är så himla tråkigt. Bara massa siffror. Några sakerna dem lär ut behöver man ens inte. Onödigt. Såklart ska man kunna räkna, annars skulle man vara efterbliven. Men kom igen. Det finns så mycket man lär sig som man aldrig kommer använda. Är det då inte bättre att man använder tiden på något mer viktigt?

*

GAAH! Dumma matte som gör mig irreterad. Men det är så enformigt. Siffror, siffror och många fler siffror. TRÅKIGT!

Måste göra mig i ordning. Snart gitarrkurs! :) Ojoj, nu ringer det på dörren. Det var pappa. Ja han har kommit hem! :) Måste gå ner och hälsa. Hejdå

Skriver mer sen när jag kommer hem från kursen! Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0