TRÖTT!*#%


GAAAH Så trött, det är bara jag och mamma hemma. Och tiden går så segt. Kan inte Madde komma hem och  säga att vi ska dra ut med hundarna eller något? Vill hitta på något. Just nu sitter jag och halv sover.   Ska prata lite med mamma om piercing. Får göra det för mamma, men jag ska se när jag ska göra det i näsa. Inte septum som Linn tycker  är snyggt Haha , skulle aldrig passa i det. Jag tycker nog att killar passar bättre i det, men det finns tjejer som passar i det så himla bra. Men jag skulle nog inte passa i det. Jag är nog mer den typen som har en ring i näsan och hoppas på en i läppen när tandställningen ska bort . Men  Linn visade (skickade på msn till mig) en video på en kille med tandställning som skulle göra i läppen. Får man göra det med Tandställning. Syrrans kompis med tandställning fick ta ut sin när hon fick tandställningen. Men är det då olika , person till person. Skumt, tycker jag. Ska fråga min tandläkare sen nästa gång jag träffar honom.  Men min tandställning ska ändå snart ut. Jag tror att det är typ ett halvt år kvar tills den ska ut. Men ändå. Jag vill ha piercing i läppen. XD



Dregen piercing ♥ VILL HA !  :D Så jävla fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0