SOMMAREN 09

.:SOMMAR 09:.
Här är några bilder under Sommarlovet 09.

 Under sommarlovet 2009 fick jag min lilla Bosse som har blivit så stor.

Många fina och roliga minnen från sommaren 2009.

Fritt Fall Men Linn :]<3



Bandit hela sommaren :]<3

.:Varma minnen:.

Bosse nu :)<3

.:Mina ord : Om sommaren 2009:.

Mitt sommarlov har varit helt okey, några dagar har man väll mått skit och bara vilja gå under. Men många dagar har varit mycket skratt, och glädje. Både varma och dåliga minnen  har jag haft sommaren 2009 , När jag satt i bilen hem från Anna med min lilla Bosse i knät eller när jag fick följa med Emelie till hennes land. Dåliga minnen är långa tråkiga dagar,

 Men mitt lov har varit mycket låtskrivande och gitarr spelande. Även om jag känner att jag har sovit bort en hel del av lovet. Va det jävla skönt att bara ta det lungt. Inte bara springa runt i cirklar och fatta noll.

Sommar 2009





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0