Skola blääh,


Hejhej alla glada, I morgon så börjar skolan. Och då är det fram med penna och papper. Känns lite skumt, för tiden går så snabbt. Men jag tycker att det kommer bli roligt att se alla, kanske inte alla. Men se vilka som har färgat håret eller byt stil. Så det kommer bli lite roligt. Själv ska jag försöka få Lillis att klippa mig. Men inte så mycket. För jag vill inte ha kort. För jag passar inte i det, lika mycket som jag inte passar i septum.  Så det bli väll bara topparna. Och kanske, ja kanske fixa luggen. Så det här blir nog inte världens längsta inlägg, för jag måste gå och sova plus ta fram kläder. en idag så följde jag med Lillis till Huddinge och köpte saker. Sen så har det inte hänt så mycket mer. Fixade maten idag. Blev någon gryta och ris. Sen så gick jag ut med hunden och träffa My och hennes kompis.  Och nu sitter jag här och ska just ta fram kläder.  Men det blir nog jeans och t-shirt. För varför snygga till sig för dem i skolan. Finns ju ändå ingen snygg, hahah XD Aja kramar hoppas alla mår bra.


Hejdå sommarlov...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0