Osminkad och helt slut


Osminkad och helt slut, sitter jag nu och lyssnar på Staind med låten Pardon Me. Har nog aldrig haft så här ont i halsen på länge. Hela dagen har varit skit. När jag sov några timmar och åt lite kände det bättre. Men nu börjar jag bara må illa. Vet inte om jag kan gå till skolan imorgon. Får se hur jag mår imorgon. Annars blir det en till dag hemma från skolan. Men jag hoppas jag mår bättre tills Lördagen. För det är tre dagars offroad. Men aja, ska sova nu. Hoppas allt blir bättre imorgon.




 I'm One Stop
From A Breakdown
Two Steps From
Being Safe
Just Try To
See This Through
I'm Three Steps
From This Nightmare
And Four Steps
From The Door
The Rest Is
Up To You


// En mycket trött Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0