Och vem fan är du?


Onödigt!

Igår så loggade jag in på msn, och då börjar nån idiotisk människa skriva en massa grejer till mig.  Ärligt talat bryr jag mig inte om denna idiotiska figur.  Men människor måste kommentera och vara så himla negativa.

 

 

Are you scared of gettin' old?

Vafan väx upp, det är fan år 2009. Det är bra att vara udda, bättre att vara udda än nån i mängden. Men aja, orkar inte slösa mer ord på denna osynliga kontur. Men om man bara har massa negativa saker att säga, Behöver inte skriva. För det är bara onödig tid. För jag tänker inte svara, hoppas alla kommer ha en jätte bra dag och att man slipper alla negativa kommentarer. //Ronja

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0