Klassresan



Hejhej Bloggen,
så skönt att vara hemma igen. Har himla ont i halsen och mår skit. Så jag fick vara hemma från skolan idag. Men själva klassresan va bra. Saknade Jessica. Hon följde inte med. Hon va typ sjuk, naaw hoppas hon mår bättre.

Emelie blev också sjuk under klassresan. Hon sov nästan en hel dag, och jag och Cassie fick skäll för att vi hoppade runt som spindelmannen och skrek när hon skulle vila. Det kanske inte var så snällt , men det va roligt.  När man tänker efter så skulle hon inte varit ute hela kvällen eller låtit oss vänta på henne.  För hon va ute med några utan att säga något till oss. Hm, såklart hon ska få vara med andra. Men då kan hon ändå säga vart hon skulle. För vi satt uppe till 23:00 och vänta. Sen så somnade vi. Klockan 7:00 kom hon hem. Och sa att hon hade sovit över i nån stuga. Haha sånt kan väll hända. Men nästa gång kan hon säga vart hon ska,


Vässarö Dag 1:
Min dag började med att vakna klockan 6:00 för att se till att jag hade packat allt. Sen så drog jag och Madde till Bussen. För hon skulle också  ta samma buss som mig. Jag väntade i en kvart sen så började människor komma. Efter alla hade kommit så åkte vi tåg till Slussen för att ta nån buss därifrån till Norrtälje ( Singö).  Det tog två timmar att åka den bussen till Norrtälje. Under dem två timmarna lästa jag några sidor i "Blod, svett och dårar" och lyssna på musik på min mobil.
 

Dem tre mest spelade låtarna var:
1. Eric Clapton - Cocaine
2.Monster Magnet - Unbroken
3.Backyard Babies - Taxi Driver



När vi hoppade av bussen skulle vi gå 2km, men det var en bil som hämta dem. Så vi gick utan våra väskor, Så skönt. När vi kom fram till "hamnen" så hoppade vi på båten till Vässarö. Det var jätte varmt. När vi kom fram så blev vi guidade av nån som hete Micke. Han var jätte rolig, för han berättade något sen så sa han att han skoja.






Efter guiden så fick vi gå till våra stugor och packa upp. Sen hände det inte så mycket. Vi fick springa en hinderbana,sen på kvällen så badade jag och Elin. Men det var svin kallt. Men när man hade varit nere en stund i vattnet var det ganska skönt. Älskar att bada på kvällen. Sen så drog vi hem och åt middag. Efter middagen så var vi i stugan och tog det lungt. Sen så försvann Emelie och jag och Cassie tittade på stjärnorna och Cassie svalde en fluga.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0