Imorgon vässarö!

Hej Bloggen,
Imorgon så ska jag och min klass åka till en ö som heter Vässarö. Ligger ungefär vid Singö (Norrtälje). Jag tror jag redan har berättat det i ett inlägg, men det här är repris säger vi. Så idag blir det åka köpa godis och nya badkläder plus att jag måste packa. Gjorde inte det igår, för jag orkade inte. Så det blir väll idag , hatar att packa. För först packar man ner kläder sen så ska man packa upp kläder,  Onödigt!

Idag ska jag ha på mig ett par svarta slitna jeans och band t-Shirt om alla vill veta plus massa KAJAL! Me love kajal. Men den jag har nu är inte alls bra. Så jag kanske ska köpa en ny idag. Hoppas det. Men allt beror på va allt annat kostar. För det kommer först, sen så kommer min älskade kajal. Ojj, måste gå in i duschen och fixa smink/håret. Aja bloggar senare.

Här kommer en super grym låt, vet inte om ni har hört den. Monster Magnet med Unbroken. ♥( Ej den riktiga videon. )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0