Första inlägget

9 Augusti
Hej alla hallon,
Det här blir det första inlägget. Och i det första inlägget tänkte jag berätta lite om mig själv. Mitt namn är Ronja och jag är en 15-åring tjej som älskar musik, foto och att måla. Jag är född i Södetälje men växte upp i Tullinge. När jag var liten ville jag bli konstnär, men nu är det väll att jobba med media eller med musik. Jag spelar själv mycket gitarr, och att starta ett band skulle vara grymt. Har redan haft ett band som inte gick så bra, för alla va tjejer. Och va är tjejer bäst på? Bråka. Haha, och sen kunde ju ingen så många ackord och låtarna var sådär. Nog inte dem bästa låtarna. Men det är ju så man börjar ett band. 



Här är en lista :

Namn: Ronja B.S
År: 15år
Familj: Mamma, Pappa och tre idioter till syskon  :]
Älskar: Musik, killar, Foto...
Hatar: Bimbos? -.-
Klädstil: Jeans, T-shirt
Musikstil: Rock
Favorit band:  Många, Backyard Babies, Danko Jones...
Hobby: Musik och Foto
Va jag vill bli när jag blir stor:  Fotograf, gitarrist...

Fem snabba:
Katt / Hund
Rött / Blått
Gitarr/ Elgitarr
Choklad / Chips
Coca Cola / Pepsi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0