Back in business

Hejhej, Eller ska jag säga har ni sovit gott? Jag sov inte alls bra idag. Bara tanken på att det är skola idag fick mig sömnlös. Som om det skulle hjälpa mig?, Hela helgen har jag mått skit. Eftersom mina ben skulle springa runt ute! Så det blev ingen vila för lilla mig. I lördags så var det offroad och det var grymt roligt. För jag, Madde, Lillis, och Melissa fick stå i kiosken. Men man blev as trött, först kom det en hel massa människor sen blev det snustorrt. Det blev väll ganska jobbig när inga människor kom. För det fanns inte så mycket att göra. Oj oj, skriver om det senare. Har klassfoto idag så jag måste ta fram kläder.

Bara en sak jag har tänkt på: Varför ska man le på ett klassfoto om man hatar sin klass? Höhö det var en bra fråga, Eller hur :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0